KBO-PCOB ONE ISSUE online lezen

Het grootste cadeau dat u kunt geven is een goed gesprek!

Vrijwilligers gezocht!
Op maandag 6 april starten we - samen met FocusCura en Wehkamp - de grootste online bingo ooit. Deelnemers zijn ouderen thuis en in zorginstellingen die allemaal tegelijkertijd de Nationale ThuisBingo gaan spelen. Vanaf 6 april gaan er steeds meer ouderen meedoen, zodat er op 28 april 100.000 deelnemers zijn, het grootste aantal ooit.

We kunnen als KBO-PCOB nu laten zien dat we een sterk netwerk van betrokken senioren zijn. Hoe? Door u aan te melden als vrijwilliger om prijswinnaars te bellen. Met elkaar kunt u anderen blij maken door naar aanleiding van de bingo persoonlijk contact te hebben. Wehkamp draagt zorg voor de tastbare prijzen.

Het grootste cadeau op dit moment is een gesprek
In deze bijzondere tijd met minder contact vanwege het coronavirus is een gesprek voor velen een groot cadeau. Juist contact kan een verschil maken nu we gedwongen afstand houden van elkaar.

Wat vragen we van u?
We zoeken vrijwilligers die tussen 6 april en 28 april de prijswinnaars van de Nationale ThuisBingo willen bellen. U kunt per dag aangeven of u de volgende dag enkele ouderen wilt bellen. We zoeken in totaal zo’n 1.000 vrijwilligers. Vooral op 28 april, bij de recordpoging, zijn er natuurlijk veel vrijwilligers nodig. Als u mensen in uw omgeving kent die ook willen bellen, nodig ze dan uit om mee te doen.
U dient in het bezit te zijn van internet, u krijgt namelijk via een website te zien wie u kunt gaan bellen. Wilt u mee helpen het verschil te maken? Geef u nu op als vrijwilliger om mensen te bellen die BINGO hebben.

Meld u nu aan!
Het is fantastisch dat onze vereniging iets wezenlijks kan bijdragen. Een telefoontje lijkt van klein belang, maar is voor veel mensen zeer waardevol. Veel activiteiten en vrijwilligerswerk liggen nu stil, maar deze actie kunnen we samen tot een succes maken. Zo kunnen we van betekenis zijn voor elkaar. Juist nu! Met zijn allen hopen we op veel aanmeldingen.

Doet u mee?

Alvast veel dank.