kbo-pcob
Afmeldpagina

Geachte heer, mevrouw

U staat op het punt u af te melden voor KBO-PCOB Verenigingsnieuws.

We verzoeken u vriendelijk doch dringend dit te heroverwegen. Deze nieuwsbrief is voor u als actief KBO- of PCOB-lid extra belangrijk; we informeren u over zaken die voor u als vrijwilliger belangrijk zijn. U ontvangt informatie om uw taak goed uit te voeren. Ook is er informatie die belangrijk is om door te geven aan de achterban van uw afdeling, bijvoorbeeld via de afdelingswebsite of lokale nieuwsbrief.

Wilt u zich afmelden en bent u niet meer actief als vrijwilliger? Dan is het van belang om uw eventuele opvolger te stimuleren zich voor deze nieuwsbrief aan te melden.
Naar het aanmeldformulier
Geachte heer/mevrouw Kierkels,

Als u hieronder op "Afmelden" klikt, ontvangt u geen verenigingsnieuws meer van ons. Wij stellen het op prijs wanneer u de reden van afmelding aangeeft.

...