Extra nieuwsbrief voor leden van KBO en PCOB online lezen
KBO-PCOB Verenigingsnieuws
Informatie voor leden van KBO en PCOB

U leest een extra editie van de nieuwsbrief voor KBO- en PCOB-leden. Met deze nieuwsbrief brengen we u op de hoogte van wat er speelt in onze vereniging. Ook informeren we kaderleden en andere vrijwilligers binnen de afdelingen, zodat zij hun achterban kunnen voorzien van actuele en relevante berichten.

Doe ook met uw afdeling mee: Deze week twee activiteiten om aan mee te doen!

Doe mee en schrijf een brief voor de koning!

KBO-PCOB organiseert samen met de Koninklijke Bond van Oranjeverenigingen, Omroep MAX en de ANBO de actie ‘Post voor het Paleis’. Vorig jaar werd gevraagd aan kinderen om een brief aan de koning te schrijven, nu zijn de senioren aan de beurt. We vragen u om uw ervaringen en de lessen die u in het afgelopen coronajaar hebt opgedaan te delen met de koning. U kunt uw brief versturen via mail, per post of via de website www.postvoorhetpaleis.nl. Op deze website vindt u daarnaast alle informatie over de actie. U kunt uw brief opsturen tot en met 10 april. Stuurt u ook een kopie naar communicatie@kbo-pcob.nl? Dan plaatsen wij ook een selectie op onze website en in het Magazine. De mooiste brieven worden gebundeld en aangeboden aan de koning, op Koningsdag.
Lees meer en stuur uw brief in
Voorproefje actie Magazine mei

U kunt fantastische prijzen winnen! In het Magazine van mei, dat 20 april uitkomt, staat er een leuk uniek prijzenfestival. (Nieuwe) leden en abonnees maken kans op mooie prijzen: KBO-PCOB Voordeel geeft 100 prijzen weg t.w.v. ruim € 20.000! Om u te belonen voor uw lidmaatschap, maar het is ook aantrekkelijk voor nieuwe leden! Gebruik vooral dit prijzenfestival om nieuwe leden aan uw afdeling te binden. Het Magazine is al een mooi visitekaartje voor nieuwe leden, deze actie maakt het extra aantrekkelijk om lid te worden, naast alle activiteiten die op afdelingsniveau hopelijk weer snel kunnen worden opgestart!
We zijn aan het selecteren!
  pennen
Meer dan 800 tegeltjeswijsheden voor de nieuwe Tweede Kamerleden kregen we binnen! 150 daarvan zijn we nu aan het selecteren zodat we die als tegeltje kunnen aanbieden. Bijgaand een foto van de inzendingen. Heel hartelijk bedankt! Dankzij uw inzendingen maken wij duidelijk dat senioren een stem hebben die gehoord moet worden!
Lente-aanbieding ’t Kruisselt ook voor KBO-leden

Op de achterkant van het aprilnummer van het Magazine van KBO-PCOB staat een advertentie van Hotel ’t Kruisselt met een ‘speciale PCOB-lezersaanbieding’ voor een vierdaags arrangement. In de advertentie had KBO-PCOB moeten staan in plaats van PCOB. ’t Kruisselt verontschuldigt zich en benadrukt dat ook KBO-leden van harte welkom zijn voor hetzelfde bedrag.